Wednesday, December 30, 2015

Τι σε ενοχλεί ποιο πολύ στον δρόμο.

Θα σχολιάσω λίγο τα αποτελέσματα απο το γκάλοπ 
που κάναμε και απο κει και πέρα τα συμπεράσματα δικά σας.


Καταρχάς ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας, 
ήταν μια πειραματική 
κίνηση και είδαμε οτι είχε απήχηση.
Ίσως μέσα απο τέτοια είδους γκάλοπ αλλάξει λίγο η συμπεριφορά 
και η νοοτροποια του μέσου έλληνα οδηγού και ευαισθητοποιηθούν
οι νέοι οδηγοί.
Λοιπόν στην ερώτηση 

Τι σε ενοχλεί ποιο πολύ πολύ στο δρόμο
είχαμε το παρακάτω αποτέλεσμα.

Να μιλάνε στο κινητό άταν οδηγούν.                                        64%
Στροφή απο το προπορευόμενο όχημα χωρίς φλας.                   61%
Όταν δε σέβονται τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας.                    58%
Κατανάλωση αλκοόλ.                                                              43%
Ανεπάρκεια απο φώτα στα οχήματα το βράδυ.                            30%
Υπερβολική  ταχύτητα.                                                             17%
Υπερβολικός φωτισμός απο τα απέναντι οχήματα το βράδυ.         16%
Όταν οδηγάνε απελπιστικά αργά.                                              16%
Υπερβολικός θόρυβος.                                                              10%
Τα μπλόκα της αστυνομίας.                                                        5%
Δεν με ενοχλεί τιποτα ολα είναι μια χαρά.                                    0%



Ψηφίστηκε ποιο πολύ όταν μιλάνε στο κινητό και οδηγούν 
και να ακολουθει δίπλα του
στροφή απο το προπορευόμενο όχημα χωρίς φλας

Πράγματι όταν έχεις κάποιο όχημα που ο οδηγός μιλάει στο κινητό
φένεται  απο μεγάλη απόσταση ότι κάτι δεν παει καλά και
έχει τυχη πολλες φορές να ρίξουμε μπινελίκια του στυλ 
-Παράτα το κινητό ρε φίλε και οδήγα ....και άλλα πολλά.
Παρόλα αυτά, 
και εμείς το έχουμε κάνει και το κάνουμε ακόμη νομίζοντας ότι έχουμε τον έλεγχο της κατάστασης.
Σύμφωνα με στατιστικές οι οδηγοί που μιλούν στο κινητό με ελεύθερα χέρια
hands free, η χωρίς έχουν τετραπλάσιο κίνδυνο αυτοκινητιστικού δυστυχήματος. Γιατι μειώνεται  ο χρόνος αντίδρασης και τα αντανακλαστικά του οδηγού. Η πλειοψηφία των οδηγών που μιλάν στο κινητό τηλέφωνο είναι νέοι και τα ποσοστἀ είναι λιγότερα στους ποιο ηλικιωμένους.
Σύμφωνα με μελέτες που έχουν γίνει πάνω απο το 30% των δυστηχημάτων προκαλούνται απο περισπασμό της προσοχής του οδηγού.

Σχετικά με τα φλας, εδώ που ζω στην Χαλκιδική δυστηχώς βλέπω απαράδεκτα οδηγικά πράγματα, το ποιο σπαστικό είναι ότι οι περισσότεροι οδηγοί δεν χρησιμοποιούν καθόλου τα φλάς και πρέπει πάντα να διαβάζω τον οδηγό αν θέλει να στρίψει και κατα που θέλει να στρίψει.
Κυρία μου και Κύριε οδηγέ δίπλα απο το τιμόνι σας βρίσκετε ένας μοχλός που ανάβει κάτι λαμπάκια στο αυτοκίνητο για να δείχνουμε την πορεία μας όταν θέλουμε να πάρουμε στροφή σας παρακαλώ πολύ βρείτε το και μάθετε να το χρησιμοποιείτε.


Τα τροχαία ατυχήματα διεθνώς κατέχουν την τρίτη θέση στα αίτια θανάτου 
μετά απο τον καρκίνο και τις καρδιοπάθειες.
Κάθε χρόνο στην χώρα μας καταγράφονται πάνω απο 2.500 θάνατοι απο τροχαίο. Τρίτο κατα σειρά βγήκε όταν δεν σέβονται το κώδικα οδικής κυκοφορίας βασικά αν απαντήσεις αυτό είσαι σε όλα μέσα,
απλά και όμορφα πράγματα έχουμε φτιάξει έναν κώδικα για να μπορούμε να κυκλοφορούμε ποιο σωστά άνετα και κυρίως ασφαλή όσο ποιο πολύ τον σεβόμαστε τόσο ποιο πολύ ασφάλεια υπάρχει στους δρόμους μας και λιγότερα ατυχήματα.
Όσο ποιο πολύ σεβόμαστε τον κώδικα τόσο ποιο πολύ σεβόμαστε τον άνθρωπο.

Τέταρτο έχουμε κατανάλωση αλκοόλ δεν χρειάζονται σχόλια εδώ όλοι γνωρίζουμε τις αρνητικές συνέπειες στην υπερβολική χρήση του ακόμη και αν είμαστε με τα πόδια πόσο ακόμη όταν οδηγούμε και κάποιο όχημα.
Πάνω απο το 50% των θανατηφόρων τροχαίων οφείλεται στην κατανάλωση αλκοόλ και άλλων ουσιών.
ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΛΚΟΟΛ



Το 49% των ατυχημάτων ενώ κυκλοφορούν λιγότερα οχήματα, συμβαίνουν κατα την διάρκεια της νύχτας. Το ένα στα τρία νυκτερινά τροχαία ατυχήματα είναι θανατηφόρο, και ο σημαντικότερος παράγοντας είναι η μειωμένη ορατότητα.
Πέμπτο έχουμε ανεπάρκεια απο φώτα στα οχήματα το βράδυ.
Μέσα στις πόλεις ένα πίσω φως χαλασμένο ίσως να μην έχει και τόσες πολλές αιτίες ατυχήματος, αλλά έξω στους επαρχειακούς δρόμους τα πράγματα είναι τελείος διαφορετικά.
Δεν θα ξεχάσω τα κάρρα στους βραδινούς δρόμους των Βαλκανίων ίσα ίσα που προλαβαίναμε τα τα δούμε στα 5 μέτρα.
Πολλά τρακτέρ και άλλα αγροτικά οχήματα δεν έχουν καθόλου πίσω φώτα μια καμμένη πίσω λάμπα δείχνει ένα τελείος διαφορετικό όγκο στο προπορευόμενο όχημα μπροστά μας.
Πολύ κοντά του είναι και το αντίθετό του υπερβολικός φωτισμός απο τα απέναντι οχήματα το βράδυ, αχ αυτή η μεγάλη σκάλα στα φώτα πότε θα μάθουμε να την χρησιμοποιούμε σωστά πότε να την ανάβουμε και πότε να την σβύνουμε μα το ποιο σημαντικό να μην την ξεχνάμε αναμένη συνέχεια.
Πολύ προσοχή στα φώτα και μεγάλη σημασία στην ρύθμισή τους κάνουν ποιο όμορφη και ασφαλές την νυκτερινή οδήγηση.

Η υπερβολική ταχύτητα συνεχίζει να σκοτώνει αλλα και η απελπιστικά αργή ταχύτητα δεν είναι πάντα ποιο ασφαλές.



Στο θέμα του θορύβου των εξατμήσεων τι να πω γούστα είναι αυτά αλλά το κατα πόσο αυτα τα γούστα πρέπει να βρήσκονται μέσα σε λογικά όρια ώστε να μην ενοχλούμε τους γύρω μας πρέπει να το ξατακοιτάξουν λίγο παραπάνω όσοι νομίζουν ότι θέλουν να κάνουν ᾽᾽μπάμ᾽᾽ όταν περνάνε για τους κοιτάνε έχοντας κομμένες εξατμήσεις η ελευθέρας και αυτο ξεκινά απο πάπακια μέχρι τα πειραγμένα κανγκουροαυτοκίνητα.
Έχουμε και ένα ποσοστό απο αναβάτες που ενοχλούνται απο τα μπλόκα τις αστυνομίας και στο τέλος ευτυχώς κανένας δεν ψηφίσε οτι δεν τον ενοχλεί τίποτε.


Πάνω απο το 50% των θυμάτων απο τροχαία στατιστικές δείχνουν ότι θα ήταν ζωντανοί αν φορούσαν κράνος η ζώνη.
Δεν υπάρχει τἰποτε ιερότερο απο την ίδια την ζωή.
Όλα ξεκινούν απο μας και πρέπει να είμαστε εμείς η αλλαγή
που θέλουμε να δούμε εκεί έξω.










No comments: